Els reis del shock-rock (i del màrqueting)

Penjo una noticia que demostra com del món del rock, han sortit algunes de les més brillants accions de marketing. En aquest cas, els protagonistes són “les criatures de la nit”, els mítics KISS: “the hottest band in the world”.

Kiss sempre s’han caracteritzat pel seu infinit merchandising: des de còmics, películes, vins, fins a caixes de morts (!)

La seva última (i surrealista) campanya, ha estat un co-branding, amb mini, llançant unes edicions limitades d’aquests cotxes, decorats com cada un dels 4 membres originals. No us perdeu al director de mini, caracteritzat com un membre més de la banda (tot i que sembla “la bruja Lola”).

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s