Viure la publicitat

Veieu aquest video, com a excelent exemple de com “viure” un anunci, aportat pel grup “Groupon”.

La “publicitat de guerrilla”, va estar força de moda fa uns 5-6 anys, quan moltes marques van fer accions al carrer, amb l’objectiu d’aconseguir un major impacte sobre el consumidor.

Aquest és un excel·lent exemple, ja que a més, crea una vinculació amb el consumidor que viurà l’experiència dels serveis oferts per “livingsocial” de forma directe.

 

 

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s