Fidalitat a les marques… Per què?

El consumidor actual és cada cop més infidel, això ho demostren nombrosos estudis i ho comproven diàriament les marques i comerciants, que veuen com dia a dia, creix la rotació dels seus clients…

En el següent link ens mostra com degut a la crisis econòmica, la fidelitat a les marques es veu cada cop més erosionada… però pensem com a consumidors. Per què som fidels a les marques? …i a quina marca som fidels?

Potser en aquestes respostes tenim la solució. Us deixo una imatge que ens pot servir de pista.

“La fidelidad a las marcas está cada vez más erosionada por la crisis económica” http://www.marketingdirecto.com/actualidad/anunciantes/la-fidelidad-a-las-marcas-esta-cada-vez-mas-erosionada-por-la-crisis-economica/?utm_source=wordtwit&utm_medium=social&utm_campaign=wordtwit

Anuncios

One comment

  1. Certament, la situació en la que estem fa que sigui més difícil per les marques fidelitzar els clients. Jo, com a consumidora, reconec que no sóc gaire fidel a cap marca, és més, m’agrada variar; però penso que podria ser-ho d’aquelles que m’aportessin alguna “cosa” més enllà del preu o del producte en si, com podríen ser els seus valors (que m’hi sentís identificada), si m’oferís seguretat, etc.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s