I tú, què censuararies?

Finalment s’ha fet real el que pronosticava en el primer anunci, fet al 2003.  Facebook, va censurar la icònica imatge de 1972, de la nena cremada per Napalm, durant la guerra del Vietnam, sense pensar que més que el seu nu, potser és més ofensiva la guerra, que veiem diàriament.  http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/facebook-censura-foto-nina-del-napalm-por-ser-desnudo-infantil-5370271L

L’anunci que comento (el que aquí adjunto) era per a un concurs del Club de Creativos, on vam participar-hi com a estudiants del màster de Psicocreativitat. La temàtica era “censura publicitària” i després de donar-hi moltes voltes, va sorgir aquesta idea, que va guanyar com a millor peça en categoria junior, el qual em va obrir les portes del món de la publicitat i crec que és la peça a la qual en tinc més estima.

“Niño” CdeC (Vinyals, 2013)

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s