Psicología del Consumo

Blog de Albert Vinyals Ros

Prensa

Contacto: albertvinyalsros@gmail.com 

Recopilación de apariciones en medios de comunicación:

TV:

Más allá del Glamour. Entrevista en «El escarabajo verde» de TV2 (24/03/23)

Black friday 2020 al «tarda oberta» de TV3 (24/11/20)

Plasticoceno. Entrevista en «El escarabajo verde» de TV2 (29/05/20)

Presentació de «El consumidor Tarado» a la Xarxa TV.

«El consumisme».  Entrevista de 30′ en Betevé. (9-12-18)

Albert Vinyals psicologia del consum

Black friday 2017. Telediario de TVE. Minut 48’ ( 23-11-17)

«Emocions a Flor de Pell». Participación en el programa «Tarda Oberta» de TV3 (2017)

Entrevista a Betevé  «En un sol dia podem rebre fins a 3.000 impactes publicitaris» (29-11-19).

Black friday 2017.  Canal Terrassa. (22-11-17)

Captura de pantalla 2014-02-16 a las 21.51.28Hàbits de consum i independència. 26-10-17. Telenotícies de TV3.

Comerciant amb l’inconscient: reportatge sobre les meves rutes per comerços. 16-4-17 Informatius de TV3.

Consumo consciente. 20-11-17. Playground magazine. Con más de 20.000 compartidos.

Albert vinyals tv3 psicologia dle consumConsells per a tenir un consum responsable. 25-11-16. Telenoticies de TV3.

Neofilia. Telediario TVE. https://www.youtube.com/watch?v=G13M7O9mctk

Entrevista sobre la psicologia del consumidor. 12-12-2015. Informativos TVE. L’entrevista de l’Informatiu Cap de Setmana – 12/12/2015

Entrevista complerta i debat. 10-7-2014. Dimarts de diàlegs a Igualada.

Compres on-line. 19 -12-2014. Josep Cuní a 8TV.

Consum responsable. 16/2/2014 “Tinc una idea” de TV2.

Albert Vinyals psicòleg del consum TVE

Pensament creatiu. 10-10-2013. UOC. Conferencia completa en Youtube.

Consum i crisi. 28-2-2012. “Equip de reporters”. 8TV.

Estudi de l’evolució dels hàbits de consum als últims 50 anys. Maig del 2009. Telenotícies de TV3 http://www.324.cat/video/1353929

Albert Vinyals

RADIO:

Black friday 2020 a El món a RAC1.

Presentació de El consumidor tarado a: la Ser (la Ventana).  Radio 4 (de Boca a Orella) . Catalunya Radio (Estat de gracia i Pop ap), El Món a RAC1

Black friday 2019 a El món a RAC1. 29-11-19.

«El consumidor tarado en black friday«. La Ventana de la Ser. 28-11-19.

La psicologia del consumidor aplicada. 19-4-18. Radio Terrassa.

El procés d’Independència catalana i el consum. 20-10-17. El món a RAC1.

Expert comportament consumidor entrevista. Albert VinyalsLes rebaixes d’estiu. 30-6-17 El món a RAC1

Compres compulsives. 10-1-17. Radio 4 al “anem de tarda”.

Rebaixes. 8-1-17 La Cope . “Duros a 4 pessetes”.

Les vendes de segona mà. El fenomen wallapop. 6-7-16. “Estat de gracia” a Catalunya Radio.

Debat sobre el consumamb Santi Pagés i Miren Etxezarreta. 31-12-16. “El suplement” a Catalunya Ràdio​.

Solidaritat al Nadal. Debat amb el Padre Ángel de Mensajeros por la paz i Juan Papillón de Cooperación Internacional. 25-12-16 al a “Futuro abierto” de RNE. Futuro abierto – Navidades solidarias – 25/12/16, Futuro abierto – RTVE.es A la Carta

Consum conscient i entrevista sobre psicologia del consum. 6-12-16. A Catalunya informació.

Black Friday 2016. 25-11-16 El món a Rac1.

Com la ment inconscient compra. 22-7-2015 “La Tribu” de Catalunya Radio.

Motivacions del consumidor.  7-4-2012 “El suplement” amb Silvia Cóppulo a Catalunya Radio.

Rutes comercials:tours en els quals mostrem els processos psicològics al anar de botigues. 29/11/2010 al “Tot és possible “ de RAC1.

Entrevista. 6-7-2009. “2 més 1” de a Catalunya Radio.

PREMSA. Diaris i revistes, online:

29-11-19. La Vanguardia: cómo evitar las compras compulsivas durante el black friday.

10-3-18. «Messi contra CRUP«: artículo en La Vanguardia:

20-7-17. DiffusionSport. Emociones y compras.

Diari Ara. 30-6-17. Rebaixes.

El Periódico. 7-1-17. “Vuelven las rebajas de invierno

El Punt Avui​. 30-12-16. Descomptes als reis. 

22-12-16: Playground: Entrevista, amb 20.000 comparticions

20-12-16. Neofilia a sweet press. La neofilia, más allá del IPhone

ViaEMPRESAblack friday25-11-16:

 

Millenials.  Jornada ESCODI 2015-06-09 

Sweet press- 25/2/15 “La harley de Barbie” 

 Diari ARA 8/3/14, Compra amb seny! Per un consum responsable

La Navidad que no querían que llegase, article de 2012 (La Vanguardia). 

  1. a Key4 “Al animal social le gustan las sonrisas

  2. Congreso HISPACOOP: ponència sobre compres on-line. http://www.hispacoop.es/home/index.php?option=com_docman&task=doc_details&gid=165

1 sonitrón 403. Entrevista pag 28

2010. El diario montañés (17-01-10) «633 Euros para llegar a final de mes». http://www.eldiariomontanes.es/20100117/sociedad/destacados/euros-para-llegar-20100117.html

2009. Article a El País: (30-07-09) «La cultura del despilfarro tardará en volver» 

2009. La Vanguardia. (06-12-09) «Navidades Low Cost» 

2008. La Vanguardia (27-12-08) «Indulgentes con los caprichos». 

La Vanguardia (06-12-09) «Los ‘outlets’, internet y la marca blanca se imponen en una campaña marcada por el ahorro»

El economista.es (28/08/09) La crisis no sale de casa. 

Ideal.es (25-02-10)»Quedarse en la calle» (article aparegut als diaris del grup Vocento).

Reportatge a la revista de les cambres de comerç (Juliol-Agost 2009), sobre l’evolució dels hàbits de compra. 

  1. Informe hábitos de consumo de hace 50 años, que vuelven con la crisi. 

 

MÚSICA:

The negative creeps. Versions de Nirvana: https://www.facebook.com/thenegativecreepsnirvana/?ref=bookmarks

IMG-20170312-WA0040

Head Injury. El meu primer grup, des de 1994: https://www.facebook.com/headinjuryband/?ref=bookmarks

DSC_0307

Es Bien. Projecte en atur:https://www.facebook.com/esbienmetal/?ref=bookmarks

portada es bien 3